15 תשובות
לומר לה
אל תגידי.... זה סתם מביך והיא תדחה אותך
תגידי לי כבר
אני לא מאמינה באהבה ווירטואלית.
תנסי לפתח איתה שיחה, תראי אם זה זורם, תעברו מחוץ לאתר תיפגשו ורק אז תראי אם זה באמת משהו אמיתי.
תנסי לפתח איתה שיחה, תראי אם זה זורם, תעברו מחוץ לאתר תיפגשו ורק אז תראי אם זה באמת משהו אמיתי.
פשוט תישאלי אותה מלכתחילה אם היא לסבית או דו ואז תיראי אם לשאול בכלל
אנונימית
את מכירה אותה אישית? דיברת איתה?
אם כן תנסי לחשוך בפניה - אל תזרקי את זה כמו פצצה
תכיני את זה מראש שיש לך משהו כבד להגיד
אם כן תנסי לחשוך בפניה - אל תזרקי את זה כמו פצצה
תכיני את זה מראש שיש לך משהו כבד להגיד
תכתבי לה הןדעה
"היוש כפרה מה ניש"
"היוש כפרה מה ניש"
"שמעי, אני מאוהבת בך עד ששאלתי על זה שאלה... אז מה איתך מותק?"
תמיד עובד לי
תמיד עובד לי
תאמרי לה שאת אוהבת אותה
עע גמאני.. יא משתמשת שלא פגשתי...
לא ידעתי איך להגיד את זה כל השנים האלה, פיוו
לא ידעתי איך להגיד את זה כל השנים האלה, פיוו
את מאוהבת בה בגלל המשתמש שלה? איך אפשר להתאהב במישהי שלא דיברת איתה או פגשת אותה? זה מוזר
רק אומרת
לפני חצי שעה שאלו "זה בסדר שאני הומופובית"
ושואלת השאלה של השאלה הזאת אמרה "כן גם אני"
לפני חצי שעה שאלו "זה בסדר שאני הומופובית"
ושואלת השאלה של השאלה הזאת אמרה "כן גם אני"
חחח נייס^
אנחנו ביחד מה שורף לכם?
הופה, מזלט
באותו הנושא: