4 תשובות
לבוא לדפוק לו בדלת
שואל השאלה:
אבל זה מה שאני אומרת, אין לי איך.
רוב הסיכויים שאין לי מי שיסיע אותי ליישוב שלו ואוטובוסים זו לא אופציה מבחינתי
אנונימית
להתקשר
תתקשרי גם שלא נראה לי שיהיה אכפת לו מלקחת מישהי לנשף שניה אחרי שהוא נפרד ממך...