4 תשובות
the beautiful people
whenever i may roam
שירים של ghostemane
dead with my friends- iron reagan
bloodicide- bloodbath
as embers dance in our eyes- ne obliviscaris
(בכללי תשמע את האלבום שלהם urn.. אלבום מצויין.)
god=dog- behemoth
i am above- in flames
a statue of the king- avatar
soul erazor- dust bolt
under grass and clover- children of bodom
steambreather- mastodon
crack the sky- amon amarth
intention to deceive- havok
אגב להקה ישראלית ממש טובה הוציאו אלבום חדש אתמול ואני ממש ממליצה לך לשמוע
if you love your witch kill her- love your witch
bloodicide- bloodbath
as embers dance in our eyes- ne obliviscaris
(בכללי תשמע את האלבום שלהם urn.. אלבום מצויין.)
god=dog- behemoth
i am above- in flames
a statue of the king- avatar
soul erazor- dust bolt
under grass and clover- children of bodom
steambreather- mastodon
crack the sky- amon amarth
intention to deceive- havok
אגב להקה ישראלית ממש טובה הוציאו אלבום חדש אתמול ואני ממש ממליצה לך לשמוע
if you love your witch kill her- love your witch
באותו הנושא: