2 תשובות
אני גם אמרתי אתזה, ואני כבר חודשיים בצהל ושבוזה מהחיים
אנונימית
בטח שהגיוני. זה שלב אחר החיים, ה משהו חדש. מציעה לך לא למהר אלא להנות גם באזרחות כי בסופו של דבר .. לא הכול מגניב וזוהר שם