4 תשובות
כלום
בידיוק מה שמעליי יובל אמרה^
וגם זה סתם ישרוף לך אם הוא פתוח ומוגלתי... עדיף אל...
שימי דואק זו משחה טובה בלילה היא מייבשת את הפצעון לגמריי.
וגם זה סתם ישרוף לך אם הוא פתוח ומוגלתי... עדיף אל...
שימי דואק זו משחה טובה בלילה היא מייבשת את הפצעון לגמריי.
או כלום או יותר גרוע
לא יקרה משו
באותו הנושא: