12 תשובות
שאלת את זה כבר
שואל השאלה:
כן אבל מחקו לי כי שכחתי להשים סימן שאלה
לדעתי אל תמשיך לצאת איתה
שואל השאלה:
אם רק הם היו מדברים...
יעני אתה שומע אותה בוגדת בך?
אם כן למה שתמשיך לצאת איתה אחרי זה
שואל השאלה:
כי גם אני בגדתי בה
אה בגדת בה ועדיין יצאת איתה כאילו כלום?
רק בריאות.
שואל השאלה:
כן זה שבגדתי לא אומר שאני לא אוהב אותה יותר קורה שבנאדם מתבלבל ועושה טעויות אנחנו בני אדם לפעמים טונים קורה ..
לא חמוד אם היית אוהב אותה לא היית בוגד בה, אל תתבלבל. תיפרד, זוגיות בריאה אין בניכם וזה פשוט לא יעבוד
היא לא מגיעה לך ולך לא מגיע אותה. אירוני.
אם היא חושבת ככה אל תצא איתה.
אם בגדתה בה ואתה מתלבט אם להמשיך לצאת איתה כי אתה שומע שהיא בגדה בך לדעתי זה צבוע ... ואגב זאת לא מערכת יחסים בריאה , נכון קורה שעושים טעות אבל בגידה זה לא טעות ... כשפוגעים בך בידיעה שתיפגע ועדיין ממשיכים זה פשוט חוסר כבוד /אכפתיות... מי שאוהב באמת לא פוגע/לוקח בחשבון סיכוי שהוא יאבד מישהו/י
אנונימית