מישהו שהכרתי לפני שבועיים דרך בוואטצפ, לא יודעת מה אני מרגישה אליו....(פרטים למטה)
אז דיברנו איזה פחות משבוע בוואטצפ אחרי זה נפגשנו במציאות כבר פעמיים והוא ממש התלהב ממני אומר שהוא מאוהב בי ממש. בפעם השנייה שנפגשנו היה כיף והכל אבל המד התלהבות שלי ירד מישומה ולא היה לי כזה כיף להתנשק איתו רוב הפעמים, בכללי אני לא אוהבת רוק וכאלה דברים על כל הפרצוף שלי, כשהוא הלך אז הרגשתי יותר טוב כי כיאלו כבר רציתי שילך וזה עצוב כי עבר כבר מעל שבוע ולא התגעגעתי אליו כל-כך אבל הוא באמת בנאדם טוב פשוט משהו איתו קצת משעמם לי אבל אני בדרך כלל נמשכת לגברים ממש נצלנים שלא באמת אוהבים אותי כבנאדם אלא רוצים רק את הגוף שלי. מפחדת להפסיד אותו למרות שהרגשות שלי מדברים אחרת.