2 תשובות
תקני ערכה של מכון נועם, זה קצת יקר אבל לדעתי כן שווה את זה
לא קשים ככ אבל אם יוצא שאת עושה את המבחנים בתור התחנה האחרונה כשאת כבר מרגישה מיואשת ועייפה הסיכויים שתצליחי ירדו
באותו הנושא: