4 תשובות
לי הם לא ענו
אם זה תקלה טכנית אז כן
תלוי מה את רוצה לכתוב, הם יכולים לפנות את המכתב שלך גם כ"ספאם"
תלוי מה את רוצה לכתוב, הם יכולים לפנות את המכתב שלך גם כ"ספאם"
שואל השאלה:
לשאול מה עם איזה סדרה שהם לא מעלים את העונה החדשה כבר שנה
זה מעצבן ואין את זה בשום מקום ובא לי להרביץ להם
לשאול מה עם איזה סדרה שהם לא מעלים את העונה החדשה כבר שנה
זה מעצבן ואין את זה בשום מקום ובא לי להרביץ להם
אנונימית
כן.