11 תשובות
ברור.
לא, זה קטלני.
אחותי תאכלי מה שבאלך גם בדייט ראשון, לא יעריכו אותך יותר או פחות אם תאכלי המבורגר מזה השטויות האלה.
כשאת אומרת תוקעת זה מוריד
אבל אם מישהו אוכלת המבורגר *נורמלי* אז לא, ממש לא
אבל אם מישהו אוכלת המבורגר *נורמלי* אז לא, ממש לא
אנונימית
לא.
לא מוריד
דיברתי על זה פעם עם כמה חברים
הם מתים על בנות שלא מפחדות לאכול לידם, עושה להם את זה ממש
הם מתים על בנות שלא מפחדות לאכול לידם, עושה להם את זה ממש
לי אישית לא מוריד, לא מעניין אותי אותי בכלל מה היא תאכל, שיהיה לה לבריאות
לא מוריד. שיהיה לבריאוץ
קצת
לא
באותו הנושא: