7 תשובות
לילה טוב והיום עבר סבבה כזה
לילה טוב מאמי, עבר בסדר
לילה טוב
לילה טוב
עבר סבבה משעמם כזה..
אממ לא יודע
עבר סבבה משעמם כזה..
אממ לא יודע
לילה טוב לך סטיפסית
עבר עלי יום רע כי למדתי לבגרות
וגם מחר אלמד לבגרות
:'(
עבר עלי יום רע כי למדתי לבגרות
וגם מחר אלמד לבגרות
:'(
אנונימית
לילה טובב
היה נחמד הייתי אצל המשפחה שלי וחזרתי ב12 בלילה ברכבת ולא היה עמוס ברכבת
היה נחמד הייתי אצל המשפחה שלי וחזרתי ב12 בלילה ברכבת ולא היה עמוס ברכבת
לילה טוב ❤
עבר עלי יום בסדר ומחר חוזרים ללמוד לבגרות..
עבר עלי יום בסדר ומחר חוזרים ללמוד לבגרות..
אנונימי
באותו הנושא: