6 תשובות
כמו שאמרה מרגלית אם אתה צריך עזרה מוזמן לפנות גם אליי וגם לנאמנים בכירים
לא
שואל השאלה:
תודה
ולא צריך אותכם
לא, וגם אין צורך בזה.
אם אתה רוצה לשאול או להתלונן על מחיקה תוכל לפנות לכל נאמן רגיל/בכיר, והוא יסביר לך מדוע זה נמחק, ובמידה הצורך זה גם ישוחזר.
מוזמן לפנות אליי :)
לא
יש כאלה שכותבים אבל
אם הוא לא כתב לך אז לא.