5 תשובות
כן זה מבאס אבל אני בטוחה שהכול יהיה טוב תקחו אותו לווטרינר והכול יסתדר :)
שואל השאלה:
מחר אנחנו נדבר עם וטרינר וניקי אותו כנראה :(
אנונימית
אל תהיי בדיכי, פשוט קחו אותו לוטרינר
זה לגיטימי להיות בדיכי בגלל זה אבל תנסי להרגיע את עצמך ותקחי את הכלב לוטרינר והוא יעזור ישר אז אין לך מה לדאוג
שירגיש טובב :)
גם אצלי זה ככה, כל פעם שהכלב שלי עייף מהרגיל אני בלחצים וזה בסדר לגמרי ואולי אפילו טוב, זה מראה עד כמה הוא חשוב לך (כמובן שאם תהיה אפשרות שתרגיש בסדר ולא תהיי בדיכי זה עדיף)