5 תשובות
ישנות, יש שם יותר תוכן לדעתי לא שלחדשות אין פשוט אני מעדיפה את הישנות
ישנות, פשוט לרוב הן יותר איכותיות ומעניינות. אני בטוחה שכל אחד יכול לשים לב שהאנימות ואפילו גם כל הסדרות האחרות, ככל שעוברים השנים התוכן רק מתדרדר. אפילו בננה פיש, שזו אנימה יחסית חדשה שנחשבת לאחת הטובות והמוצלחות של שנת 2018 מבוססת על מנגה משנות ה80.
גם וגם כי יש ישנים שאיאפשר לשכוח כמו נארוטו וכאלה ויש חדשים שממש טובים
שואל השאלה:
אני אוהבת יותר אנימות ישנות כי יש שם קטעים יותר מצחיקים וסטלניים.
אנונימית
ישנות.