12 תשובות
לא
לדעתי לא
יש מצב אם זה ממש קיצוני כי אף זה מרכז הפנים
שואל השאלה:
לא ממש מכוער נגיד שיש לו את הגבעה ההיא וקצת לא הרבה
אנונימי
בכלל לא
תלוי אם זה הורס את כל הפרצוף אבל אם לא אז אני לא אפסול בכלל.
הגבעה בכלל לא מזיזה לאף אחד וכמעט לכולם יש גבעה.
לא הכל טוב
גם לי יש קצת גבעה ואף קטן ואני חולה על האף שלי
לא
אם כל הפנים שלו יפות זה צריך להיות כולל האף

אבל אני אוהבת אפים.עפעם
אז זה גל יוריד מהיופי שלו
לא זה לא פוסל אותך