16 תשובות
המנהרה לראש של טל מוסרי
המצויר
גם הפרק הכי טוב לדעתי
גם הפרק הכי טוב לדעתי
שהם הפכו לבנות הפאוורפאף
koeset-
וואי כן גם המנהרה, גם הפרק הראשון עם "אל תאכלו את החיות" וסדרת הפרקים של בית המלון
וואי כן גם המנהרה, גם הפרק הראשון עם "אל תאכלו את החיות" וסדרת הפרקים של בית המלון
של טל מוסרי
ושל סוף העולם
הייתה לי טראומה מזה
חשבתי שבאמת יגמר העולם בסוף הפרק
ושל סוף העולם
הייתה לי טראומה מזה
חשבתי שבאמת יגמר העולם בסוף הפרק
השיר שהם "קוראים לה זינה אני לא עונה, לא עונה". אחלה שיר אגב.
שהם מקפלים את הכל וחוזרים לנתניה
עם השיער של גרי
יש הרבה... מה שעולה לי עכשיו, סוף העולם, פרק ריחות, היה גם את הפרק שגרי פתח יקב עם פרדי וואי זה היה אחד החזק והמצחיקים חחח
וואו אומייגאד
אממ שכל הלהקה התחשמלו
אממ שכל הלהקה התחשמלו
המצויר/הישרדות
הפרק עם האירוויזיון
שכולם מתים
של הטמגוצ'י!!!
שבם התחפשו לדורה ובוצ'ק וואי אני עכשיו ניזכרת ומתפקעת מצחוק
אני אקרא למשטרה