6 תשובות
לענות בחזרה... ?
אל תפחדי באמת שאין לך ממה
אין לך מה לפחד מדחייה
תהי מי שאת ואל תפחדי !! מקסימום לא יקרה כלום לא נורא, הכל לטובה
זנ נשמע קלישאתי אבל בדיעבד זה נכון!!
גם אם תקבלי דחייה זה לא סוף העולם
יש לך חיים שלמים לפנייך
בנתיים תהי כיפית ומי שאת ואם הוא לא יאהב את זה בעיה שלו...
תהי מי שאת ואל תפחדי !! מקסימום לא יקרה כלום לא נורא, הכל לטובה
זנ נשמע קלישאתי אבל בדיעבד זה נכון!!
גם אם תקבלי דחייה זה לא סוף העולם
יש לך חיים שלמים לפנייך
בנתיים תהי כיפית ומי שאת ואם הוא לא יאהב את זה בעיה שלו...
תשאלי אותו מה איתך ותתענייני וככה זה יותר זורם
שואל השאלה:
ברור שאני אענה אבל אני לחוצה, בחיים לא התחלתי עם מישהו ואני מאוד ביישנית ואני מפחדת מדחייה
ברור שאני אענה אבל אני לחוצה, בחיים לא התחלתי עם מישהו ואני מאוד ביישנית ואני מפחדת מדחייה
שלחי לי בפרטי אסביר לך מה לעשות
באותו הנושא: