5 תשובות
אתה טועה חבר
יש מצלמות בטסטים החדשים ואם הם מזהים בלימה אז נכשלת רובה הטסט עובד על פי המצלמות ולא לפי הטסטר
למרות שהטסטר גם קובע אבל אחזוים נמוכים
יש מצלמות בטסטים החדשים ואם הם מזהים בלימה אז נכשלת רובה הטסט עובד על פי המצלמות ולא לפי הטסטר
למרות שהטסטר גם קובע אבל אחזוים נמוכים
כן, עם אח שלי הייתה ילדה ממש יפה, והבוחן בלם לה וגם נכבה לה האוטו והיא עברה בכל זאת
זה מקרה נדיר
שמעתי על מישהוא כזה
אני עברתי טסט ראשון
אני עברתי טסט ראשון
לחבר שלי, הבוחן בלם לו וכיבה לו את האוטו (הילוכים) והבוחן הרגיש כל כך נורא אז הוא העביר אותו ....
באותו הנושא: