4 תשובות
עשיתי ניתוח אף בגיל 12
זה תלוי כמה את רוצה לשנות או להגדיל אני אוהבת את הכל במינימום כשזה לא נראה ניתוחים
בוטוקס לגמרי יכול להרוס פרצוף.. ממש לא הייתי מסתכנת זה חוזר כמו בומרנג. ניתוח אף זה סבבה אבל הכי כדאי לנסות להיות שלמים עם איך שאנחנו בלי עזרים מלאכותיים. תמיד יהיה איזשהו פגם..
אני בעד בעיקר אם זה תורם לביטחון העצמי ולהרגשה של כל אחד שמנותח/ת
לדעתי גם אם כבר ניתוח אף בארץ אז ללכת לייעוץ אצל ד"ר בר מפרופורציה, שהוא רופא ישר ואמין עם תוצאות יפיפיות.