3 תשובות
שואל השאלה:
קצת קיטשי אבל בכל מקרה, סבבה ימים טובים וימים רעים. עד כדי כך רעים לול? ומילא אם היו טובים אבל אין טובים כל השאר פשוט משעממים חחחחחח
קצת קיטשי אבל בכל מקרה, סבבה ימים טובים וימים רעים. עד כדי כך רעים לול? ומילא אם היו טובים אבל אין טובים כל השאר פשוט משעממים חחחחחח
שואל השאלה:
חח אוי לאלאלא אני הכי רחוקה מהדת
זה שמשעמם זה לא הקטע. תקופה נאחס זה הקטע.
חח אוי לאלאלא אני הכי רחוקה מהדת
זה שמשעמם זה לא הקטע. תקופה נאחס זה הקטע.
חח ספרי לי על זה, זה סיפור חיי
באותו הנושא: