5 תשובות
כי את מתבגרת, למדתי על זה זה המחשבות של המתבגרים.
יעבור לך ותחמיאי לעצמך יכול להיות שאת יפיפה❤
אצלי זה גם קורה מלא, אני הבנתי שזה בגלל שאני פשוט יוצר איתם קשר עין ואנחנו מסתכלים אחד על השני מוזר בגלל הקשר עין
אולי היה לך משהו בולט לעין על הפנים לא יודעת
משהו במבט שלך או משהו בפנים שלך שמושך תשומת לב
כלכך מזדהה איתך
אנונימית