5 תשובות
אם היית ב 4-5 90 יתנו לך
שואל השאלה:
אוהבת לעזור~
אני עוד לא הייתי ביחידה אני עולה ל-י
אני משובצת ליחידה הזו
והיגשתי ערור כדי להיות ב5 יחידות
סיימתי הקבצה א עם 90
אוהבת לעזור~
אני עוד לא הייתי ביחידה אני עולה ל-י
אני משובצת ליחידה הזו
והיגשתי ערור כדי להיות ב5 יחידות
סיימתי הקבצה א עם 90
אנונימית
אז יתנו לך אולי בתנאי כדי לראות איך את ויכולים להגיד לך לעשות מבחן מיון
שואל השאלה:
סבבה תודה❤
סבבה תודה❤
אנונימית
יתנו לך
בהצלחה!
בהצלחה!
באותו הנושא: