17 תשובות
אתה מכור למרדף
שואל השאלה:
לא הבנתי
לא הבנתי
אנונימי
וואו מבין אותך
אנונימי
אתה פשוט אובססיבי למרדף, ללהשיג את הבחורה, ואחרי שאתה משיג אותה זה משעמם אותך ואתה מנסה להשיג מישהי אחרת.
שואל השאלה:
אבל אני לא אוהב את זה! אני אוהב משהי וטוב לי עם זה אחרי שהשגתי אותה ואנחנו ביחד והכול טוב ויפה והדבר היחיד שעובר לי בראש זה מתי להפרד ממנה
אבל אני לא אוהב את זה! אני אוהב משהי וטוב לי עם זה אחרי שהשגתי אותה ואנחנו ביחד והכול טוב ויפה והדבר היחיד שעובר לי בראש זה מתי להפרד ממנה
אנונימי
כנל
אנונימי
שואל השאלה:
יכול להיות קשר לזה שרק לאחרונה בנות שמות עלי? הייתה לי תקופה שהייתי שמנמן עם חצ'קונים ועכשיו אני נראה טוב.?
יכול להיות קשר לזה שרק לאחרונה בנות שמות עלי? הייתה לי תקופה שהייתי שמנמן עם חצ'קונים ועכשיו אני נראה טוב.?
אנונימי
זה כי אתה ילד
אנונימי
שואל השאלה:
גם אני אחי.. קשה לי עם מה שאני עושה, אני לא מתחיל עם בנות כאילו שאנלא מכיר.. פשוט ישלי סוויצ' במוח על ידידה וזהו אובססיה קשה
גם אני אחי.. קשה לי עם מה שאני עושה, אני לא מתחיל עם בנות כאילו שאנלא מכיר.. פשוט ישלי סוויצ' במוח על ידידה וזהו אובססיה קשה
אנונימי
אני חושבת שאתה צריך למצוא את המישהי הנכונה, לדעתי כדאי ועדיף שתיקח קצת הפסקה מכל זה- גם לך זה לא עושה טוב ואתה לא מרוצה מזה ואני בטוחה שזה מאכזב גם את הבנות שאתה מתחיל איתן.
שואל השאלה:
לא קשור בן 17.8 ילד אני לא
לא קשור בן 17.8 ילד אני לא
אנונימי
יכול להיות שבגלל שהיית שמנמן ולא אהבת את עצמך אתה מנסה "להשלים/לחפר" על זה שלא היתה לך חברה.. עזוב זה מוח המוזר שלי.. ויכול להיות שאתה באמת מכור למרדף
אתה אוהב שהן לא שמות עליך או שאתה באמת מכור למרדף
שואל השאלה:
אני לא מסוגל לקחת הפסקה אני באובססיה קשה ואני מודע לזה וזה עושה אותי יותק עצוב אם הייתי מסוגל לקחת הפסקה הייתי עטשה את זה
אני לא מסוגל לקחת הפסקה אני באובססיה קשה ואני מודע לזה וזה עושה אותי יותק עצוב אם הייתי מסוגל לקחת הפסקה הייתי עטשה את זה
אנונימי
שואל השאלה:
נראלי אני אוהב את שתהם
נראלי אני אוהב את שתהם
אנונימי
שואל השאלה:
תודה עזרת מאוד
תודה עזרת מאוד
אנונימי
גם אני כל שנייה בודקת אם האקס שלי מחובר חח
באותו הנושא: