5 תשובות
כי אולי הם מפחדים ממה שיש מעבר ורוצים לחוות את מה שהם כבר מכירים?
עם לא תחשוב חיובי באמת לא היה כלום
יכול להיות שזה גם בגלל אלו שקרובים אליהם
אופטימיות היא שם המשחק
וזה גם יכול להיות היצר הטבעי שלהם
באותו הנושא: