5 תשובות
אונליין
יש קישור כניסה ואז נרשמים שמה
אנונימית
תכנסי לפייסבוק "קוריאה ואני" ויש שם קישור להזמנת כרטיסים
ב"קוריאה ואני"
אני כמעט בטוחה שצריך להזמין כרטיסים, וגם קראתי איפשהו שאם לא מגיעים אחרי שמזמינים כרטיסים אז את לא תוכלי להכנס לכנסים הקרוביםxd מפחידים אלה.
באותו הנושא: