2 תשובות
אבל אם קונים יותר כלבים, המוכרים מרביעים יותר את הכלבים והם סובלים שם. עמותות לא מרביעות את הכלבים.
ארגוני בעלי חיים לא יגידו סתם שעדיף לאמץ.
ארגוני בעלי חיים לא יגידו סתם שעדיף לאמץ.
אנונימית
כי לאמץ זה כאילו כלב שאין לו מי שידאג לו
זה שהכלב בחנות גורם למוכר לגאוד לו כדי שיקנו אותו
זה שהכלב בחנות גורם למוכר לגאוד לו כדי שיקנו אותו
אנונימית
באותו הנושא: