4 תשובות
האמת אף פעם לא חשבתי על זה
עכשיו מה שמפחיד אותי זה לא העובדה שירדתי עליו, אלא העובדה שיכול להיות שאני מדברת עם אנשים שיש להם דעות מטומטמות
אני אישית בחיים לא ירדתי פה על מישהו בגלל שאלה שהוא שאל, אבל ראיתי תשובות של אנשים פה ויש פה אנשים די רעים לדעתי.
לא כי גם אם כן, מישהו צריך להגיד לו שהשאלה דפוקה, לא?
אם זה חבר אני ארד עליו והכי אתכוון לזה,
חבר אמיתי יגיד לך שאתה מטומטם בפנים.
בוא גם יגיד לך להפסיק להיות כזה כי הוא אוהב אותך, אבל הוא יגיד לך את זה.
485