46 תשובות
מסכימה ^
שואל השאלה:
אני לא חושב את זה על עצמי
אני לא חושב את זה על עצמי
אנונימי
להצטלם (?)
להפסיק לעוף על עצמך, לא משתמשים במראה שלך. זה הכל.
גם דוגמנות בארץ וזמרים חדשים לא אכפת כבר מיופי או שירה הכל זה כסף..
גם דוגמנות בארץ וזמרים חדשים לא אכפת כבר מיופי או שירה הכל זה כסף..
שואל השאלה:
פשוט אין כמעט אנשים מבוגרים רנדומלית ולא משנה מה שאומרים לי את זה
פשוט אין כמעט אנשים מבוגרים רנדומלית ולא משנה מה שאומרים לי את זה
אנונימי
שואל השאלה:
אז הבנתי שאם ככה חושבים עליי אני צריך לנצל את זה
אז הבנתי שאם ככה חושבים עליי אני צריך לנצל את זה
אנונימי
שואל השאלה:
רציני שאני לא מבין את התשובות ההזויות שלכם
רציני שאני לא מבין את התשובות ההזויות שלכם
אנונימי
תדגמן
תתחיל עם בנות
תגרום לאחרים לקנא
תתחיל עם בנות
תגרום לאחרים לקנא
שואל השאלה:
אנונימי, אני מגיל 4 עושה ספורט , לא רואה איך זה קשור ליופי אני מדבר על הפנים שלי , הגוף שלי אני מאמין מספיק טוב.
אנונימי, אני מגיל 4 עושה ספורט , לא רואה איך זה קשור ליופי אני מדבר על הפנים שלי , הגוף שלי אני מאמין מספיק טוב.
אנונימי
שואל השאלה:
אושר אל , זה הבעיה שאני לא עושה את זה ואני רוצה להתחיל אבל איך ? בינתיים אני לא פונה לבנות ורק הן פונות אליי אני מאמין שאם הייתי פונה גם הייתי משיג כפול
אושר אל , זה הבעיה שאני לא עושה את זה ואני רוצה להתחיל אבל איך ? בינתיים אני לא פונה לבנות ורק הן פונות אליי אני מאמין שאם הייתי פונה גם הייתי משיג כפול
אנונימי
אם אתה כבר משיג בנות אז אין לך שום בעייה, תשיג אחת שאתה רוצה וזהו. לפחות המטרה שלי זה למצוא אחת שאני רוצה במקום להשיג מאה שלא מעניינות אותי...
ואם אתה מחפש איך להתחיל עם בנות פשוט תנסה כמה שיותר. הכל זה עניין של ניסיון וככל שתנסה יותר תיהיה מנוסה יותר
שואל השאלה:
הקטע שזה רק בנות שבאות אליי , נגיד יש בת שאני רוצה והיא לא באה אז אני פשוט לא אלך כי אני ביישן
הקטע שזה רק בנות שבאות אליי , נגיד יש בת שאני רוצה והיא לא באה אז אני פשוט לא אלך כי אני ביישן
אנונימי
אז פשוט לך
תיהיה בראש של ''ימות העולם וזין על כולם''
אחרי שאתה רק תיגש אתה תראה איך דברים מסתדרים הרבה יותר בקלות ממה שאתה חושב
תיהיה בראש של ''ימות העולם וזין על כולם''
אחרי שאתה רק תיגש אתה תראה איך דברים מסתדרים הרבה יותר בקלות ממה שאתה חושב
אם יש לך משהו במשותף עם מי שאתה רוצה אז תתחיל בלדבר איתה על זה ותנסה כל הזמן להתקרב
שואל השאלה:
נגיד אני בראש כזה אבל כשאני ניגש מה אני אומר ? פה אני נתקע
נגיד אני בראש כזה אבל כשאני ניגש מה אני אומר ? פה אני נתקע
אנונימי
שמע, גם אני יפה(לדעתי ולדעת הסובבים) ופשוט לך לדגמן, או שתשתמש בזה קצת לטובתך, אולי כל מיני פרוטקציות בבית ספר כמו שאני עושה או כל דבר כזה.
תגיד תודה שאתה נראה טוב
תגיד תודה שאתה נראה טוב
להצטלם
אנונימית
תשלח לי הודעה
להיות סטוציונר/פאקבוי
שואל השאלה:
הרבה אמרו לי שאני בטח סטוציונר ופאק בוי וכל הדברים האלה כבר בגלל איך שאני נראה ומתנהג אבל אני לא כזה
הרבה אמרו לי שאני בטח סטוציונר ופאק בוי וכל הדברים האלה כבר בגלל איך שאני נראה ומתנהג אבל אני לא כזה
אנונימי
שואל השאלה:
alison dilaurentis ללמוד לכתוב
alison dilaurentis ללמוד לכתוב
אנונימי
היי רק אומרת שבתור אחת כזאת, להיות סטוציונר/פאקבוי(פאנגירל במקרה שלי) זה חא משהו נורא, ההפך, מתחילים להנות מהשמועות והריכולים.
בכל מקרה כמו שאמרתי לך לדגמן או להשיג מטרות אישיות, מוזמן לכתוב לי בפרטי בטח יהיה מעניין
בכל מקרה כמו שאמרתי לך לדגמן או להשיג מטרות אישיות, מוזמן לכתוב לי בפרטי בטח יהיה מעניין
שואל השאלה:
little queen אני בדיוק כזה בהתנהגות והרבה מרכלים ומדברים וגם שמעתי מאחורי הגב ולא מזמינים בכוונה , אבל הקטע שמבפנים אני די ביישן אז זה דופק אותי קצת , כאילו ביישן אבל גם שם פס לא יודע איך להסביר את זה.
little queen אני בדיוק כזה בהתנהגות והרבה מרכלים ומדברים וגם שמעתי מאחורי הגב ולא מזמינים בכוונה , אבל הקטע שמבפנים אני די ביישן אז זה דופק אותי קצת , כאילו ביישן אבל גם שם פס לא יודע איך להסביר את זה.
אנונימי
תדגמן אנערף
שואל השאלה:
מה מי קבע את זה?
מה מי קבע את זה?
אנונימי
לאזעזל איך כותבים פה הודעה בפרטי, אם זה אפשרי בכלל
אני כאילו יומיים כאן אין לי מושג בתכלס
אני כאילו יומיים כאן אין לי מושג בתכלס
תעבוד על האופי והצניעות
שואל השאלה:
אני צנוע מאוד מה זה קשור, ? את לא מכירה אותי בכלל
אני צנוע מאוד מה זה קשור, ? את לא מכירה אותי בכלל
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מתנשא ולא מעליב אף אחד ובטח שלא משוויץ , אבל כן הלוק שלי משדר לאנשים אחרת כי אני נראה לפי מה שהסביבה אמרה לי הרבה יותר טוב מהרבה אנשים.
אני לא מתנשא ולא מעליב אף אחד ובטח שלא משוויץ , אבל כן הלוק שלי משדר לאנשים אחרת כי אני נראה לפי מה שהסביבה אמרה לי הרבה יותר טוב מהרבה אנשים.
אנונימי
תפתח ביטחון עצמי, אתה נשמע בתסביך וזה כנראה בגלל גיל ההתבגרות שדופק את כולנו
אנונימית
מעליי
את צריכה להיכנס לפרופיל של המשתמש ולמעלה יש סימן כזה של הודעה, לוחצים על זה וזה מעביר אותך לצ'אט עם המשתמש
בכל מקרה לשאלה
קראתי את הצורה שעניתי ולא חושבת שאתה מתנשא דווקא
אז בוא נבדוק כמה דברים:
בן כמה אתה? אם גדול מ15 אתה יכול להתחיל באמת עם בנות בלי לצאת נער שחי בסרט (בואו נודה בזה, גיל 14 להתחיל עם מישהי זה יוצא מטומטם)
אתה יכול גם לדגמן באמת אם יש לך ציונים טובים ( מקבלים לדוגמנות רק כאלה עם ציונים טובים כי צריך להפסיד הרבה ימי לימודים לדוגמנות)
את צריכה להיכנס לפרופיל של המשתמש ולמעלה יש סימן כזה של הודעה, לוחצים על זה וזה מעביר אותך לצ'אט עם המשתמש
בכל מקרה לשאלה
קראתי את הצורה שעניתי ולא חושבת שאתה מתנשא דווקא
אז בוא נבדוק כמה דברים:
בן כמה אתה? אם גדול מ15 אתה יכול להתחיל באמת עם בנות בלי לצאת נער שחי בסרט (בואו נודה בזה, גיל 14 להתחיל עם מישהי זה יוצא מטומטם)
אתה יכול גם לדגמן באמת אם יש לך ציונים טובים ( מקבלים לדוגמנות רק כאלה עם ציונים טובים כי צריך להפסיד הרבה ימי לימודים לדוגמנות)
לא לנצל.
או לפחות להראות לאנשים שיופי זה לא הכל ולהתחיל לפתח אופי פחות שחצני ושטחי.
או לפחות להראות לאנשים שיופי זה לא הכל ולהתחיל לפתח אופי פחות שחצני ושטחי.
שואל השאלה:
כן הרבה זמן שנאתי כת איך שאני נראה אבל תמיד מגיל קטן אמרו לי שאני יפה חתיך יפה חתיך וכל זה ומלא סוגים של אנשים המון כאלה שאני בכלל לא מכיר בגילאים שונים אז הבנתי שאם ככה רואים אותי אז סבבה כנראה שאני כזה , אני לא חס וחלילה מחזיק מעצמי או משהו פשוט רציתי להבין איך אני מנצל את זה
כן הרבה זמן שנאתי כת איך שאני נראה אבל תמיד מגיל קטן אמרו לי שאני יפה חתיך יפה חתיך וכל זה ומלא סוגים של אנשים המון כאלה שאני בכלל לא מכיר בגילאים שונים אז הבנתי שאם ככה רואים אותי אז סבבה כנראה שאני כזה , אני לא חס וחלילה מחזיק מעצמי או משהו פשוט רציתי להבין איך אני מנצל את זה
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן 17 ציונים ? יש לי טובים מאוד אבל מה זה קשור לח
אני בן 17 ציונים ? יש לי טובים מאוד אבל מה זה קשור לח
אנונימי
אתה לא צריך לנצל את זה בצורה מיוחדת או משהו
פשוט תעשה את הדברים שתמיד רצית לעשות ותהנה מזה שאתה נראה טוב, הרבה אנשים היו רוצים להתחלף איתך
פשוט תעשה את הדברים שתמיד רצית לעשות ותהנה מזה שאתה נראה טוב, הרבה אנשים היו רוצים להתחלף איתך
אנונימית
נו באמת
הוא לא צריך לפתח ביטחון, יש לו כזה
הוא לא צריך לעבוד על אופי, נראה שגם את זה יש לו
במילים אחרות, לפי התשובות שלך ובהנחה שאתה באמת מתכוון לזה שאתה חתיך, אני מאמינה שמי שתצא איתך תזכה בכל החבילה
בכל מקרה, אין שום דבר רע בלהיות מודע לעצמך
גם אני חושבת וגם הרבה אנשים אמרו לי שאני ממש יפה ורצו אותי כשהייתי ממש קטנה לדוגמנות אבל אמא שלי לא הסכימה
אז? זה לא אומר שאני חושבת שאני יותר טובה או יותר יפה מאחרים
זה לא רע להיות מודע לחסרונות וליתרונות שלך
הוא לא צריך לפתח ביטחון, יש לו כזה
הוא לא צריך לעבוד על אופי, נראה שגם את זה יש לו
במילים אחרות, לפי התשובות שלך ובהנחה שאתה באמת מתכוון לזה שאתה חתיך, אני מאמינה שמי שתצא איתך תזכה בכל החבילה
בכל מקרה, אין שום דבר רע בלהיות מודע לעצמך
גם אני חושבת וגם הרבה אנשים אמרו לי שאני ממש יפה ורצו אותי כשהייתי ממש קטנה לדוגמנות אבל אמא שלי לא הסכימה
אז? זה לא אומר שאני חושבת שאני יותר טובה או יותר יפה מאחרים
זה לא רע להיות מודע לחסרונות וליתרונות שלך
שואל השאלה:
פשוט לא מבין פה תשובות של אנשים שכותבים חי בסרט וכל זה כי אני הכי מורעד מעצמי כל הזמן פשוט התחלתי להקשיב לסביבה בזמן האחרון.
פשוט לא מבין פה תשובות של אנשים שכותבים חי בסרט וכל זה כי אני הכי מורעד מעצמי כל הזמן פשוט התחלתי להקשיב לסביבה בזמן האחרון.
אנונימי
שואל השאלה:
מוריד*
מוריד*
אנונימי
שוב, לוקחים לדוגמנות רק כאלה עם ציונים טובים
אז אם אתה רוצה לדגמן, שזה גם די כיף וגם כסף טוב, לך
אז אם אתה רוצה לדגמן, שזה גם די כיף וגם כסף טוב, לך
שואל השאלה:
חוץ מדוגמנות שכבר הציעו לי , איך אני מנצל את זה על בדיבור או בדברים כאלה
חוץ מדוגמנות שכבר הציעו לי , איך אני מנצל את זה על בדיבור או בדברים כאלה
אנונימי
זה שהוא נראה טוב ומודע לזה לא בהכרח אומר שיש לו ביטחון עצמי
אנונימית
אבל אתה אנונימי אז זה קצת מסובך לי להיכנס לפרופיל, יש מצב אתה שולח הודעה?
להשיג בנות ?
תשוויץ באינסטגרם ?
תשוויץ באינסטגרם ?
אל תקשיב למי שאמר חי בסרט
לא מבינה חמה לאנשים פה כואב שמישהו אוהב את עצמו וחושב על עצמו דברים טובים
אם אתה חושב על עצמך שאתה חתיך ויפה זה הכי חשוב אל תקשיב לאפחד אחר
לא מבינה חמה לאנשים פה כואב שמישהו אוהב את עצמו וחושב על עצמו דברים טובים
אם אתה חושב על עצמך שאתה חתיך ויפה זה הכי חשוב אל תקשיב לאפחד אחר
תקשיב אם באלך בוא לפרטי אני אעזור לך
באותו הנושא: