13 תשובות
כן כי למה לא?
אני תמיד נותנת.
אני כן
אני פשוט נותן לחמש ראשונים שיהנו
כן למה לא יוזרים לי/עונים לי אז למה שלא לפרגן
כן אבל תלוי מה התשובה אם היא עוזרת או לא
לא , לא עושים לי אני לא אעשה להם חח
אנונימית
כן אני תמיד נותנת אם עוזרים לי
את גם לא נותנת פרחים למה את מצפה
אנונימי
כן
מה אכפת לי
מה אכפת לי
כןן מאוד
כן
למה לא? זה לא עולה כסף
למה לא? זה לא עולה כסף
באותו הנושא: