6 תשובות
איך חודש חחח
זה נוזלים שהפחמימות סופחים
ברגע שתחזור לדיאטה כל הנוזלים האלב ירדו
בשביל לעלות 2 קילו את צריכה לאכול 14000 קלוריות, כי קילוגרם אחד שווה ל7000 קלוריות.
אז זה לא הגיוני.
אנונימית
איך סיכוי שעלית 2 קג כי קג זה 7000 קלוריות... זה בגלל שהמזון עדיין במערכת העיכול. תבדקי בבוקר
יומיים בערך
זה בעיקר נוזלים כי הגוף שלך לא רגיל לכמות.
בחודש
זה נוזלים הם ירדו איך שתחזרי לדיאטה