5 תשובות
בטח סתם אמרו זה אפילו לא הגיוני חושבת שלבתי הספר יש דברים הרבה יותר טובים לעשות
לא הבנתי
מה יש לבתי ספר לעשות עם זה
מה יש לבתי ספר לעשות עם זה
שואל השאלה:
לא בשביל לדווח , או שכן .. אבל כתבו שזה עובר אז התחלתי לאכול סרטעם
לא בשביל לדווח , או שכן .. אבל כתבו שזה עובר אז התחלתי לאכול סרטעם
אנונימית
אני בספק שזה קורה. לא חושבת שיש למישהו זמן לעבור על כל הפעילויות שעוברות פה ולדווח עליהן.
לא נראה לי שזה נכון
באותו הנושא: