6 תשובות
הפרק הראשון נוראי. אבל יש פרקים ממש טובים
את יכולה לראות באופן רנדומלי. אם את רוצה המלצה לפרקים טובים תגידי לי
את יכולה לראות באופן רנדומלי. אם את רוצה המלצה לפרקים טובים תגידי לי
כל פרק לא קשור לאחר. לדעתי תמשיכי, הסדרה באמת שווה וזה רק הפרק הראשון שהוא הזוי בקטע כזה
תמשיכי, סדרה מהממת, שווה את הזמן.
הפרק הראשון משעמם לדעתי
תעברי לפרקים אחרים, לא חייב לראות לפי הסדר - זאת לא סדרה בהמשכים, כל סדרה מתארת מקרה אחר
תנסי את מטאלהד, המוזיאון השחור, אשלי או
אחלה פרקים
תעברי לפרקים אחרים, לא חייב לראות לפי הסדר - זאת לא סדרה בהמשכים, כל סדרה מתארת מקרה אחר
תנסי את מטאלהד, המוזיאון השחור, אשלי או
אחלה פרקים
שואל השאלה:
מה יש לך אחותי ביקשתי דעה על סדרה לא ביקשתי שיגידו לי באיזה תדירות לנשום
מה יש לך אחותי ביקשתי דעה על סדרה לא ביקשתי שיגידו לי באיזה תדירות לנשום
אנונימית
תמשיכי, שווה את זה
אותי הפרק הראשון דווקא עניין, לראות את ראש הממשלה עומד בפני כלכך הרבה לחץ ומתפרק מנטלית
אותי הפרק הראשון דווקא עניין, לראות את ראש הממשלה עומד בפני כלכך הרבה לחץ ומתפרק מנטלית