3 תשובות
חתימה מאופטימטריס שבודק אותך ואז כשיש לך את כל שלוזת החתימות את רשאית לעשות תיאוריה
שואל השאלה:
אם רשות הרישוי חתמה שאני כשירה וגם הרופא חתם אז אני צריכה לעשות עוד משהו?
אנונימית
שאת יכולה להיות נהגת והבריאות שלך תקינה
באותו הנושא: