3 תשובות
חתימה מאופטימטריס שבודק אותך ואז כשיש לך את כל שלוזת החתימות את רשאית לעשות תיאוריה
שואל השאלה:
אם רשות הרישוי חתמה שאני כשירה וגם הרופא חתם אז אני צריכה לעשות עוד משהו?
אם רשות הרישוי חתמה שאני כשירה וגם הרופא חתם אז אני צריכה לעשות עוד משהו?
אנונימית
שאת יכולה להיות נהגת והבריאות שלך תקינה
באותו הנושא: