12 תשובות
לא חושבת שעשו מזה אוברטייד
היא ממש טעימה אבל כן, היא אוברייטד
אני חושבת שאת טועה , אבל לכל אחד יש דעה וזה בסדר
כנל
פיצה זה טעים והכל אבל לא וואו
כולה בצק עם גבינה ורוטב
פיצה זה טעים והכל אבל לא וואו
כולה בצק עם גבינה ורוטב
כן זה טעים והכול לא חושב שפיצה זה טרנד בכלל
כן אבל לא.
זה טעים מהרבה מאכלים שטעמתי אז אין טעות
אנונימי
כנל
אני אוהבת פיצה אבל זאת לא תהיה האופציה הראשונה השנייה או אפילו השלישית והרביעית כשאני ארצה להזמין אוכל\לצאת לאכול
אבל זה בסך הכל עניין של טעם
אני אוהבת פיצה אבל זאת לא תהיה האופציה הראשונה השנייה או אפילו השלישית והרביעית כשאני ארצה להזמין אוכל\לצאת לאכול
אבל זה בסך הכל עניין של טעם
לדעתי פיצה ממש טעימה, לא חושב שהיא אוברייטד.
לדעתי לא
פיצה זה מדהים ואני לא צוחקת.
פיצה זה מדהים ואני לא צוחקת.
שואל השאלה:
^בדיוק
^בדיוק
אנונימית
לא
באותו הנושא: