5 תשובות
אל תשים על מה שהם חושבים. אנשים תמיד יחשבו דברים על אחרים, רעים או טובים. צריך ללמוד לא להתייחס לזה ולחיות את החיים שלך. אם עכשיו רע לך, אחר כך יהיה לך טוב.
שים פס על כולם , לכולנו יש מוגבלות כול שהיא והאנשים שרק מרחמים ונרתעים מאנשים מוגבלים או מתנהגים אליהם שונה הם הכי מוגבלים אז אל תתייכס לכלום, זאת המשפחה שלך אז הם רק שלך לא של אף אחד אחר אז הדעה של האחרים לא משנת אלה רק שלך .
פעם הבאה שמישהו אומר לך את זה תגיד לו "אתה מסכן כי אתה לא מבין שיש לי חיים פי אלף יותר טובים מלך" או משו בסגנון
אתה פשוט יכול להסביר להם שבשבילך זה הנורמלי ואתה לא מרגיש מסכן ואין מה לרחם עליך , פשוט אנשים שהם שומעים שיש במשפחה משהוא כזה אז הם אוטומטית מחשיבים אותו למסכן פשוט תסביר זה הכל
תראה שאתה חזק , יש לי חברה ממש ממש טובה , שאבא שלה נפטר לפני 4 שנים מאיי אל אז ואימא שלה נכה ( סיפי) והיא גרה עם סבתא שלה , ואחיה הגדול מטפל באמא שלה .
רוב השבוע החברה בפנימייה .
עריכה : היא בעצמה מעודדת אנשים להיות מאושרים והיא צוחקת ושמחה ללא הפסקה , והיא אומרת לי שהיא רק מתחזקת מיום ליום.