התחברות
הרשמה
מה המספר הכי גבוה חירום בנתבג?
1 ביולי 2019, 16:59
נתב"ג
תשובה אחת
מצב חירום 3.
3 זה הדרגת חירום הגבוהה ביותר.
דניאל
באותו הנושא:
אני בשוק רק אני לא ידעתי ש911 (מספר החירום באמריקה) זה בגלל הפיגוע בתאומים ב9 ל11?
המטוס שעומד לנחות בנתבג, היה אמור לטוס לישראל מההתחלה? או שפה מתבצעת רק הנחיתות חירום?
ראיתם שיש נחיתת חירום בנתבג?
מה המספר פלוסים הכי גבוה והמספר מינוסים הכי גבוה שקיבלתם לתשובה שעניתם כאן?
למה לדעתכם היה היום בקושי אנשים בנתבג,כאילו בנתבג היה ממש ריק?
איזה דברים יש בחנות של ויקטוריה סיקרט בנתבג?
יש אנשים שיהיו בנתבג
חזרתי עם חבר מחול והשארתי את האוטו שבוע בנתבג ועכשיו הוא לא מניע לי מה לעשות?
הידעתם שמספר החירום באמריקה הוא 911 לפי הפיגוע בתאומים ב9 ל11?
מישהו מכיר את התחנת רכבת בנתבג? לאיזה קומה בנתבג היא מגיעה? אני מהז לא מכירה
בנתבג חוץ מהשאלות בהתחלה הם בודקים עוד את המזוודות?