3 תשובות
אבטחת מידע, כי זה תחום שמעניין אותי ואני נהנה ללמוד אותו, וכן יש לי קצת ניסיון
אני
כי זה מעניין, מפתח יכולות חשיבה ולרוב יש שכר טוב
2. תכנות, עריכה או עיצוב
3. כן
1. כי אני מאוד אוהבת תחומים מסויימים בהייטק, אני מאמינה שאני יכולה לתרום, זה הדבר שאני הכי נהנת לעשות.
2. תכנות בפרט ומדעי המחשב בכלל, אשמח לעסוק בעיקר בפיתוח טכנולוגיות, פחות בבניית אפליקציות וכו'.
3. כן.