8 תשובות
פחות פחות
לא חושסת
שזו מחמאה לקרוא להן להקה.
הן לא להקה.
הן ארבע בנות חסרות חיים וכישרון שהחליטו להתאחד ולהוציא שירים.
שמעתי קצת את השיר הראשון שלהן והפסקתי באמצע כי החלטתי שאני לא עושה את זה לאוזניים שלי
הן לא להקה.
הן ארבע בנות חסרות חיים וכישרון שהחליטו להתאחד ולהוציא שירים.
שמעתי קצת את השיר הראשון שלהן והפסקתי באמצע כי החלטתי שאני לא עושה את זה לאוזניים שלי
אנונימית
מזעזע
שואל השאלה:
חחח למה ככה
חחח למה ככה
לא חושבת עליהם
שירים סבבה
בשתי מילים-אוי ואבוי
באותו הנושא: