11 תשובות
אני לא ישנתי כל הלילה חח, מה שהחופש הזה עושה :)
גם אני הולכת לעבודה יאאחות
אנונימית
נרדמתי באיזה 1 בלילה וקמתי בחמש וחצי בבוקר בערך
יקיצה טבעית אני לא מאמינה שקמתי עכשיו אני לא מצליחה לחזור לישון
טיסה
לא נרדמתי
אצלי זה רק 6
בדיוק הולך לישון חחח
העירו אותי
אני לא ישנתי אז בעצם לא קמתי!!
כן אני משועממת רצח וקמתי מוקדם כדי לצייר מה