4 תשובות
איבדתי חברה
פנדורה
כמה שקיות סוכר שגנבתי ממסעדה ושכחתי במכנס חחח
את עצמי , ליטרלי הלכתי לאיבוד בפאק^נג מים.

נ.ב רגע אבל אני לא יקרה.