7 תשובות
סיימתי ביו.
שואל השאלה:
זה מעניין אותי אבל הפחד שלי בלקחת גם ביולוגיה וגם רפואה שזה ישעמם אותי ביחד
שווה לך להגביר ביולוגיה ורפואה, אמנם זה מקצועות ממש ממש דומים אבל אם תרצי להתקבל ללימודי רפואה אז דורשים גם ביולוגיה, זה ממש שווה לך.
זה קשה חברות שלי לומדות וזה קשה אבל מעניין אותן
הגברתי ביולוגיה
היה מעניין ואני אישית ממש אוהבת וטובה בזה
ביולוגיה, אחלה מקצוע, ממש מעניין למי שאוהב את גוף האדם.
אני הרחבתי רפואה בביולוגיה וגם חברים שלי לא קשה ביחד. רפואה יותר קשה אבל אם זה מעניין אותך זה שווה את זה