התחברות הרשמה

איך אומרים/כותבים באנגלית 'כבר התחלתי לחשוש ש...' (משהו לא כשורה)

שאלתי:מהן הדרכים המקובלות לכתוב (ולא מהו התרגום המדוייק)
2 ביולי 2019, 15:04
אנגליתאיך כותביםאיך אומריםתרגוםשפה    
3 תשובות
i began suspecting that something was wrong
ח
חליפה
i was starting to worry that (something was not right (
ד
דינדנדון
i was starting to fear that..
V
Viktory
באותו הנושא:
איך כותבים/אומרים "חיה בסרט זאתי" באנגלית?
איך כותבים באנגלית 'פרש' (אני יודעת שככה אומרים את המילה.)
איך אומרים/כותבים באנגלית האא?
איך כותבים באנגלית: "מתי אתם חושבים שהתחלתי לערוך"?
איך כותבים התחלה חדשה באנגלית?
איך כותבים טיפשוני באנגלית? (אומרים את זה דאמי)
אומרים באנכלית יס - כן אז אומרים יאפ' זה גם כמו כן אבל איך כותבים אותו באנגלית?
איך אומרים/כותבים באנגלית עכשיו/פתאום נזכרתי ש...
איך כותבים באנגלית "זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי"?
איך כותבים באנגלית- את יכולה בבקשה לשלוח לי את הסרטון שבהתחלה?
איך כותבים/אומרים חוולצה אמריקאית באנגלית ולא american shirt