8 תשובות
כן כל כך
חחח לא האמת כי אני עובדת וגם בכללי לא אוהבת להישאר מלא זמן בבית בלי לעשות כלום
ההפך ! אני כל יום קמה בשמונה ומתחילה לעבוד
כן (לא שלא הייתי עצלנית גם לפניו...).
לא איזה כל בוקר אני קמה ב6 לחדר כושר והולכת למסיבות
לצערי כן זה לוקח ממני את הכוח להשקיע בעבודות שלי
משתדלת כמה שיותר לא לתת לחופש לנצח אותי בעזרת עצלנות מקווה בעזרת השם להצליח בזה
ממש אבל אני לא זזה מהמיטה