7 תשובות
לפני כמה ימים היה לי גוק בסלון..
בכיתי כל הלילה עד שנרדמתי
בהצלחה
שואל השאלה:
איזה קטע חח הקיי 300 בסלון איפה שהמטען שלי
בגלל גוק שמונה מטר שהרגנו אני ואחותי לפני יומיים
אנונימית
יואוו אני הייתה מתה יש לך k300 או משהו?
תרוצי
זה קרה לי. הסתגרתי בחדר יומיים. אבל אם את יכולה להתגבר על זה פשוט קחי את המטען ורוצי
כנל^
שואל השאלה:
פאק נו ישלי פיפי
אנונימית