19 תשובות
תרגעי, זה כולה משטרה.
לא יהרגו אותך או משהו,כולה חקירה.
קחי הכל בפרופורציות.
לא יהרגו אותך או משהו,כולה חקירה.
קחי הכל בפרופורציות.
למה אם אפשר לשאול?
ותעשי נשימות. תעצמי את העיניים ותתרכזי בנשימות שלך ותספרי עד 10.
בנוסף תשמעי מוזיקה מרגיעה
ותעשי נשימות. תעצמי את העיניים ותתרכזי בנשימות שלך ותספרי עד 10.
בנוסף תשמעי מוזיקה מרגיעה
אל תהיי לחוצה, סה"כ שואלים אותך כמה שאלות ואת צריכה לענות עליהם.
שואל השאלה:
הטרדה מינית כביכול
אני עדיין לא מבינה מה עשיתי אבל בסדר
הטרדה מינית כביכול
אני עדיין לא מבינה מה עשיתי אבל בסדר
אנונימית
אין מה לפחד הכל יהיה בסדר וגם כשאומרים "משטרה" צריך לדעת שזה אנשים טובים שרוצים שישמרו על חוק במנדינה
זו סך הכל שיחה שתעזור להם להגיע לצדק, פשוט תספרי את האמת והכל יהיה טוב
שואל השאלה:
אני מפחדת להיכנס לכלא
אני מפחדת להיכנס לכלא
אנונימית
על מה האשימו אותך?מה עשית?
שואל השאלה:
אמרתי משהו לא במקום לילדה
חשבתי שהיא תצחק איתי כי זה היה נטו מצחוק , אני לא פדופילית...
היא גם מהכיתה שלי
אמרתי משהו לא במקום לילדה
חשבתי שהיא תצחק איתי כי זה היה נטו מצחוק , אני לא פדופילית...
היא גם מהכיתה שלי
אנונימית
שואל השאלה:
ביקשתי גם מלא פעמים סליחה , כתבתי לה גם בווצאפ
ביקשתי גם מלא פעמים סליחה , כתבתי לה גם בווצאפ
אנונימית
פאק? חחח על זה את הולכת לחקירה?
אל תדאגי,לא יעשו לך כלום.
אל תדאגי,לא יעשו לך כלום.
רציני? אז תסבירי להם שרק התכוונת לצחוק ולא ידעת שהיא תיקח את זה כלכך קשה
אם תתעלפי ידחו את החקירה בטח
אל תדאגי, לא יעשו לך כלום מקסימום יגידו לך לא להתקרב אליה (כי היא זאת שלוקחת דברים קשה, לא כי זו את)
שואל השאלה:
דורון מגרש השדים - מה????
דורון מגרש השדים - מה????
אנונימית
הוא סתם מלחיץ אותך בכוונה.
לא יעשו לך כלום.
לא יעשו לך כלום.
שואל השאלה:
בטוח? אני אשכרה רועדת
בטוח? אני אשכרה רועדת
אנונימית
תרגעי,יהיה בסדר.
אם את רוצה תוכלי לפנות אלי בפרטי ונדבר על זה.
אם את רוצה תוכלי לפנות אלי בפרטי ונדבר על זה.
תסבירי שזה היה בצחוק וביקשת סליחה והיא מהכיתה שלך
אנונימית
באותו הנושא: