5 תשובות
ברור שזה בסדר יאוו!
דיי כבר לחשוב שציון שהוא טיפה מתחת למאה הוא נוראי!
אז רגע אם המגן שלך 100
אז הציון הסופי שלך הוא 100 לא?
שואל השאלה:
99 ...
אל תהרגו אותי או משהו. אני פשוט פרפציוניסטית מאוד ועבדתי המון בשביל זה.. פשוט כל החברות שלי עושות מועד ב (קיבלו פחות אמנם.. אבל עדיין)
אנונימית
אני קיבלתי סופי 72 ולא הלכתי למועד ב.
מגיע לך לנוח, במיוחד עם ציון שכזה.
אנונימי
תקשיבי אחותי זה מושלם ואני מבינה שזה מבאס גם אני כזאת, אבל תהיה שמחה כי זה מושלם