10 תשובות
כן
לא, זה בסדר אם יוצא קצת.
זה לא צריך להסתיר ממש את כולו
אנונימי^, תנוח.
זה לא צריך להסתיר ממש את כולו
אנונימי^, תנוח.
תקשיבי את ערסית מפגרת
אנונימי
אתה מתכוון אליי? כי אם כן, אז אני ממש לא ערסית ובטח שלא מפגרת. באמת, פשוט תתבגר.
ומי הנאמן שמוחק לי את כל התשובות לעזאזל חלאס
ומי הנאמן שמוחק לי את כל התשובות לעזאזל חלאס
יש לך דיבור של ערסית
אנונימי
אם היית מכיר אותי היית יודע שאני ממש ההפך, אבל סבבה 3>
ראית איך דיברת?
אנונימי
מזל שמחקו
אנונימי
מה אמרתי? שאתה בתול?