2 תשובות
במילשק יש פחמימות וכל זה... נירא לי עם רוצים להרזות ולהתחטב לא שותים מילקשייק
השייק חלבון זה אם אתה לא מצליח לאכול את כמות החלבונים שאתה צריך אז אתה לוקח שייק חלבון ככה שאתה שותה אותו ויותר קל לך להשלים את כמות החלבון..זה לא עוזר בחיטוב או משהו
באותו הנושא: