4 תשובות
תתבגרי בחייך.. לכי תמצאי לך בחור נורמאלי. לא לחזור לאחד שעזב אותך, זה לא יעזור לך בשום צורה.
אל. תתקדמי הלאה, זה יעשה לך רק טוב.
לא חשוף זה בטוח
גם לא נראה לי שהוא ידבר איתך רק אם תלבשי משהו מסוים
גם לא נראה לי שהוא ידבר איתך רק אם תלבשי משהו מסוים
אל תלבשי כלום
הכי משגע
הכי משגע
באותו הנושא: