12 תשובות
כן
גם את לא צריכה. אף אחד לא הכריח אותך להיות בלונדינית
כן..
כן רק את.
שואל השאלה:
מי אמר שאני רוצה להיות בלונדינית? שמות ישר תצבע אז כיף להן
אנונימית
חחח כנל
אני ממש רוצה לצבוע כאילו את כל השיער והן םשוט שמות תצבע בכיף שלהןן
שואל השאלה:
חחח בדיוק
אנונימית
חח רגע מה לא הבנתי
גם לא בלונדיניות לא צריכות לחמצן
אנונימית
ואני מקנאה בבנות עם שיער שחור כי הן לא צריכות לצבוע את השיער לשחור
אנונימית
אבל חם לנו יותר כי שיער בלונדיני מתחמם יותר בקלות
אנונימית
באותו הנושא: